let me be myself

Det är onsdag, och här sitter jag. Vanligtvis brukar mina lurviga svänga runt på kåren vid den här tiden på veckan. Varför bryta en så fin tradition? Det är frågan. Jag har faktiskt ett svar, eller nja.. jag är ju inte den som bangar party men jag kände att det behövdes. Student som man är så är man inte allt för rik, så mina sista slantar på denna månaden ska jag spendera i Linköping. På fredag bär det av till Linkan till min käre vän Joanna :) Jag gissar på att det blir massa student-röj hela helgen och det ska vara goldfeever-fest, man tackar! Kommer bli galet kul tror jag :) Trevligt, som vi brukar säga!

Hela denna veckan har jag alltså varit ledig och det har varit underbart skönt! Jag har tränat, lagat mat, städat, shoppat, kollat mycket 2½ män, myst med musik och såklart gjort lite i flashprojektet men det är så gott som klart :) Har gjort en hemsida om mina smultronställen i Helsingborg, eller som jag kallar det "Hallonställen i Helsingborg" ;) Det har gått riktigt bra, men såklart är ju flash inte den som inte bråkar men jag har bråkat tillbaka så nu är vi kvitt.

kårsOrdet, som är skoltidningen, dumpade även ner i brevlådan här om dagen. Jag skrev ett personporträtt där om Ida som är student och mamma, det blev najs och Ida var nöjd vilket var extra kul :) Nu är redaktionen på mig igen att jag ska skriva för nästa nummer, så ska ner på ett möte imorgon och höra lite.

jag bara älskar att lyssna på bra musik, så jag tänkte bjuda på mina favoriter som rullar om och om igen nuförtiden.
lyssna och njut :)

3 doors down - let me be myself
beyoncé - halo
bo kaspers orkester - brev
brandy - piano man
brandy - right here (departed)
britney spears - unusual you
lasse lindh - ditt stora hjärta
sarah mclachlan - i will remember you
shout out loads - impossible
säkert - någon gång måste du bli själv
t.i. fest justin timberlake - dead and gone
thåström - fanfanfan


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var det inte fröken som inte lyssnade på thåström?

Postat av: elli

det var då det :)

2009-03-19 @ 01:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback