the end

Nu är det dags för the end på mitt chokladiga liv! Den sista chokladbiten från påskägget (påskkorgen!) slank precis ner. Ja, det var mig ett riktigt stort påskägg .. fick värsta stora korgen med bara massa choklad från Fagerströms (där jag städar) men nu är det slut på det! Idag är första dagen i mitt nya hälsosamma liv, blev en fin avslutning med chips och dip i Lindas källare igår :P haha. Men har faktiskt cyklat till/från jobbet idag, riktigt skönt faktiskt.. på med mp3an och sen bara spinna på! Så japp, nu ska jag göra detta till en vana får jag hoppas.

Fy fan vad denna helgen har varit skoj, så jäkla bra! :D Utgången i lördags var klockad! Jag, Linda, Carro och Josse festade till det lite hemma hos Carro först, sen vidare till nästa förfest.. jag säger bara Maxi :P haha. Sen vidare mot staden och Hampan .. fin sommarkänsla på det, stå ute under värmelampan och dricka en biir ;D och tivoli var klockrent som vanligt, och vårt gäng gjorde det ännu klockat .. Tequila! :D haha. Haha, det fulaste var ändå när Linda och jag skulle hem .. börjar med att en tysk skåpbil försöker ragga in oss i deras bil med en massa coca cola, haha .. Linda är inte den som bangar så hon gick in och plocka på massa läsk .. jag stog nog mest och njöt av min kebbe och krossade deras tomater :D haha. Och när vi hoppar in i taxibilen så säger taxicaffisen: gantofta?  .. haha, då har det fan ta mig gått för långt!

Söndagen var fan inte fel den heller! :D softade med film hela eftermiddagen, sen mot kvällskvisten besökte Carro Gantofta .. så Linda och jag tog med henne ut på vår hobbyrunda :P Sen skrattade nog vi igenom hela kvällen, haha så jäkla övertrötta .. humorn var fan inte på hög nivå där .. den var så torr så lindas ögonlock blev torra .. haha sjuke :D Kan fan inte ens ta upp våra funderingar här, haha .. men en av dom är, om man är rullstolsbunden, kommer man in på tivoli då? Haha klarar inte det.

Nä detta måste få ett slut!
Så vi säger väl..
the end!
:)


update

hej och hå!

Har varken haft ork eller lust att skriva här på ett tag, men jag kände att det var dags nu!
Frågan är bara om man har något vettigt att skriva..

Vi kan väl börja med det bra, och det är förståss helgerna :) de har varit underbara den senaste tiden! har alltid så jäkla skoja, fattar inte .. haha. det blir väl vad man gör det till :) fast om man tänker efter är det så jäkla absurt.. göra typ samma sak varje helg, dricka sig redlös och sen hem och sova på det, och ligga som en dö sill i soffan dagen därpå. haha, men egentligen är det så jäkla skönt .. bara leva livet :P  fast man borde kanske leva livet på en lite mer hälsosam nivå någon helg .. äch, man borde så mycket ..
Men efter påsk ska jag börja ett nytt hälsosamt liv! ..med eller utan alkohol och choklad :P

Sen kan vi gå på det dåliga.. eller nja, kanske inte dåliga med det tråkiga .. jobb, jobb, jobb
är så trött på det vissa dagar så jag kan spy .. pust och stön på vissa personer! blir så trött..
Mitt i detta dåliga så kom ju faktiskt upp en lite bra grej, och det är att jag blev kallad till intervju till nya mAx idag, gick helt okej antar jag .. iofs 800 sökande, men men. vet faktiskt inte ens om jag vill ha det, men i nuläget kan jag arbeta var som helst känns det som .. är så trött på dom/det/du .. jaja, sånt är livet .. fast jag tänker inte leva med det!

nu är det iaf en lååång helg på gång! härligt härligt :D som jag ska njuta!
och det är vår i luften, så jäkla skönt :) underbart att och bara gå och andas in luften och få lite sol i facet :)
jag är nöjd så länge sommaren är på väg :)

ha det underbart!
Tjarrå!