plus och minus är lika med

= min helg.

en förlust som innehåller massa förluster.
min mobil är borta, igen.. på tivoli, igen.. jag orkar inte, igen. suck..
alla fina ord, alla bilder, alla roliga filmer inkl pirri pirri filmen. det måste nästan varit den största förlusten, jag snackar martin, fylla, en het(!) pirri pirri och mjölk .. kan inte bli bättre, men men borta med vinden.
Jag fattar fortfarande inte vad man ska med en annans mobil till,  jag blir så trött. .. arg.


men mitt i bland alla dessa minustecken finns massa plustecken som har lyst upp min helg som bara den :)
jag snackar fredag, tacokväll, kontoret, mina citymän/kvinnor, alkohol, dans, sång, flipp .. I love it :) idag gick det både se och lukta hur kul vi hade haft det, haha fy fanken! :D vilken kväll.. vill redan nu göra om det! nästa avgång blir joannas avslutning .. buu, folk försvinner en efter en, trist. men som sagt denna kvällen var ett stort PLUS fram till mitt lilla minus..
lördagen var inget dåligt plus det heller! det blev mat och konsert med oscar :) christian kjellvander på tivoli, otroligt fin upplevelse, den mannen kan sjunga. sen blev det upp till björns ferre, trevligt trevligt :] .. sen scena vi på scen-scenen såklart.

eftersom två plus tar ut ett minus så blir det ju faktiskt det goda som vinner
men jag saknar dig, var är du?.. :(

rip

image133