"här har vi ju brevisen"


hallå, årets första inlägg är här! det tycker jag att vi ska värma upp med en bild från nyårskvällen som blev lyckad på alla sätt och vis :)

nyår

becki, jag och emma är "glada i hatten" ;)



Så hur har 2007 vara hittils? jodå, jag har så gott som lyckats med mitt nyårslöfte iallafall, som var att jag skulle klara av jobbet på citymail ;) har cyklat och delat ut post i regn, rusk och motvind i 3 veckor nu så jag tycker att jag har klarat av det med riktig glans! så idag var min första riktiga sovmorgon, gott! nu är det bara vänta på att dom behöver mig igen, är glad att de inte behövde det idag, inget cykel-väder direkt :P Så denna veckan blir det lite Glitter-jobb och mycket sovmorgon, me like :)

Jag gillar faktiskt post-jobbet rätt mycket, sitta och sortera post till soft musik halva dagen och cykla runt i olika delar av helsingborg andra halvan. Trodde inte jag skulle hitta så bra som jag gör, lite stolt faktiskt ;) även om det har varit en del titt på kartan :P men man upptäcker så många ställen, kommer lite sånna flashbacks, - oh, har har jag ju varit på förfest! - oh, bor den människan här! Rätt bra koll faktiskt får man :D
det ingår ju att man får ta en del kommentarer ibland, "hallå du kanske ska läsa lite bättre på brevet", "jag vill inte ha reklam!" (det är inte reklam) "hallå, du har lagt i fel låda!" (skrik från balkongen) "oh här har vi ju brevisen" (den kan jag ta ;)

nämen jag tror att 2007 kommer bli ett bra år! jag har sjukt sugen på att resa någonstans också, Mexico eller något hade varit soft. Australien är ju typ svenskt nu? det är bara till att spara pengar, ska försöka så gott det går.. vill man så kan man! :)

avslutar detta inlägg med en bild på årets första snö som fallit idag!
ha det fint
kramkalas!

snö