sometimes the hardest thing and the right thing are the same

hallihallå!

oj vad tiden går, snart är det maj .. sen kommer juni, juli, augusti! :) helt jäkla underbart ju! denna väntan måste vara den bästa av alla, att bara veta att allt det ljusa, varma finns där framme :) jag kommer nog dock jobba i princip hela sommaren, men men så är det.. fina stålar iallafall :) och dom ska användas till något bra, det vill jag lova.

på tal om att lova, jag lovade mig en lugn helg men det gick inte så bra :P skulle ut och softa lite på hampan med emma i lördags men det blev lite mer än så. började med att vi öppnade en skumpa hemma hos henne, och några öl på det, sen skulle jag faktiskt hem senast halv ett.. trodde jag ja. men väl inne på hampan träffde man massa kul folk :) ett tag märkte jag att det vara bara jag som drack alkohol vid det bordet jag satt, så det var kanske dags att dra sig undan ett tag? :P helt plötsligt stod jag på telegrafen och kastade pil och shottade (dock inte samtidigt) med simon och strånge, och jag kom till och med två, fint! :) till slut hamnde man på tivoli, och det slutade väl som vanligt kan man säga :P

annars är jag lite kluven tycker jag, mycket tankar som irrar omkring. men jag ska ju alltid göra det så svårt för mig. varför kan jag inte bara vara? jaja, vi får väl se.. det finns ju rätt mycket tid i livet även om den springer rätt snabbt.

har bränt The Frays album How to save a life, riktigt fint att cykla runt och mysa till :) så på den fronten är jag nöjd!

imorgon är det a-dag, yes!
simma lugnt!
:)

april april

hallå alla skojare!
vi har nu gått in i april och förhoppningsvis slapp du undan alla lurerier igår! men seriöst, man kan ju inte ha en dag där man ska lura folk, då är ju alla beredda på det, inte så värst lyckat väl? nä, mer lureri åt vardagen :P
april betyder även att det är påsk snart, i helgen för att vara exakt! åh no, julmat igen? godis är aldrig fel iallafall :)

så nu är vi inne i sommartider, och måndagen efter man skulle ställa om klockan var ju inte så värst lyckad för mig eftersom jag dock inte hunnit ändra min väckarlocka, så den ringde den tiden jag skulle stått på jobb, illa illa :P och bara för detta fina vädret håller i sig så bra så tror man verkligen det är sommar.. cyklar i t-shirt dagligen, solar i bikini i trädgården, äter mat utomhus .. haha hur härligt som helst, men mindra härligt att ha åkt på en förkylning nu, restliga hosta :/ kan vara för att det varit en rätt händelserik helg också; företagsrock i torsdags och emma gick vidare igen, thats my rockstar! :) bahnhof + cardinal i fredags, och chiddes årliga födelsedagsfest + tivoli i lördags :) men men, det är så det ska vara! snart är man ju för gammal för sånt där..
på tal om sol och värme.. snacka precis med hjalme på msn, sitter i thailand och njuter den grisen! åh, fy vad underbart :) jag måste verkligen iväg snart.. blir till att jobba röven av sig nu, har fått fast på citymail nu också så pengarna rullar in så smått, det går bra nu ;)


nej nu ska jag hosta vidare och njuta av mina ensamma-hemma-dagar! :)

puss och kram!

?gg