skratta eller gråta?

Vad är det som händer? Vad har jag gjort för fel? Vad vill detta säga mig? Är det något jag straffas för? Jag börjar bli rädd nu. Jag har alltid spottat tre gången bakom axeln när jag sett en svart katt gå över vägen, jag dunkar mig alltid tre gånger i ryggen när jag går på a-brunn, jag undviker att gå under en stege. Vad är det jag har missat? De senaste dagarna har jag haft magisk otur, olycka och motgång. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

för att sammanfatta lite:
Tankat bensin istället för diesel. Skapade bland annat trafikkaos och övertid.
Blivit dumpad
Fått parkeringsböter, fast jag hade lagt in 40 feta slantar!
Krockat med bil
Punktering på cykel
Och som grädde på moset, en bränd tunga

jag orkar inte mer..
hur länge ska detta hålla på?
en krossad spegel i krocken säger väl en del..

image135


I miss to kiss.. your eyes.

empty

Jag vaknade med en lycklig känsla
en lättnad, en glädje att du var där igen.
Nej! allt var en dröm.
Det blev kallt och det gjorde ont inom mig igen.
Fukten på min kudde blev blöt.