om att sammanfatta en inspark

om att inse att man suttit i soffan i sju timmar
om att sova bort en solig dag
om att ha ett sår och ett blåmärke i knävecken utan att veta varför
om att kolla på tv en hel dag och inse att det enda vettiga var pettsson och findus
om att släcka en cigg med underarmen
om att ha ett blåmärke 10 cm i diameter på låret
om att nästan elda upp sin nya lägenhet
om att skrapa armbågen i en stenmur
om att dricka en shot, en öl och en drink på 20 minuter
om att diskutera saltvatten med sötvattenfolk
om att ha att ett riktigt roligt studentliv :)

jag tror inte jag behöver fördjupa mig i dessa saker, ni fattar nog poängen.
jag är tillbaka i jönköping.

insparken 2009 blev verkligen lyckad, två veckors med massa jippon och fest! detta året var det jag som var fadder och fick lära känna alla nya nollor, underbart kul :) dg stod verkligen när de andra föll, vi var great!
som många andra så har jag också åkt på efter-insparken-förkylningen.. sådär kul, men men efter sol kommer regn, eller hur var det nu?

skolan har också dragit igång förstås, det är ju faktiskt därför jag är här, icke att förglömma :P vi har redan haft massa redovisningar och massa projekt är på gång. tiden går fort, alldeles för fort. jag älskar att bo i stan, jag kan cykla vart jag vill på några enstaka minuter, finemang!



om att inse att solen nästan är borta och att vinden är kall när man nästan blivit människa igen.