sick and tired of being sick and tired

What day is it
And in what month
This clock never seemed so alive
I can't keep up and I can't back down
I've been losing so much time



Usch, nu börjar det bli riktigt segt att vara hemma och vara sjuk. Jag är ju inte sjuk egentligen, det är mitt ben som är sjukt. Har fått ett dumt sår/hål som måste tvättas hos doktor dum varje dag, orka? nä. Så ska man käka penselin också, ännu mer orka på den.

Vad gör man om dagarna när man går hemma egentligen? Jag har glömt bort hur man trivdes med det. Jag har provat att sova länge, det är iofs helt otroligt positivt. Jag har provat att sitta vid datorn, men det är ju knappt någon inne och jag tar bara repeat på min favoritlåt. Jag har även provat att sjunga sing star, det är rätt kul men rätt enformigt efter ett tag. Jag har också provat att sova ute i solen, men då måste det vara sol och det händer inte allt för ofta, plus att höstkylan har smygit sig på. Tv och film ser man ju ofta på kvällen så det skulle vara tråkigt på kvällen om jag gjorde det på dagen. äch, detta klagande .. sova är ju ändå något positivt, om man är trött.

Jag vill iallafall att mitt ben ska läka nu nu, så att jag kan komma tillbaka till jobb och vara med på firmafesten på fredag och spela paintball (nåde den som skjuter på mitt sår!) .. man kan ju alltid hoppas, och det är det enda jag kan göra just nu, och sova och tänka på hur Linda har det i ayia napa. Ibland är livet inte rättvist, tyvärr.

image124



I don't know why I can't keep my eyes off of you.