Citymail-fest i Stockholm

Första semesterdagen och jag har en helt underbart kul helg bakom mig, och förhoppningsvis tre underbart sköna veckor framför mig. Sveriges alla city-mailare har varit i Stockholm och visat vart skåpet ska stå.
Började med att man gick upp kl 03 på lördagen och packade ner lite saker, kl 04 var vi på väg ner mot lund för att ta tåget 05, haha så sjuka tider. men men vad gör man inte :) blev en hel del sömn på tåget iallafall. Väl framme i sthlm var det direkt mot djurgården och spela fotbollsmatcher. Tur att vi kom direkt när matchen började, knappt ombytta. men men det vara bara att kuta in och jaga bollen! matcherna gick väl mindre bra för oss med en stukad fot inräknad. jag trånade mest efter sumobrottningen, men ingen vågade(?) möta mig.. buh, en dag ska jag gå in i en
sån dräkt, en dag.. 

Sen blev det incheckning på rummen på Zinkensdamm, därefter letade vi snabbt upp en pizza-restaurang och gick och stekte lite i solen på stockholms gator :P sen tillbaka till rummen och fixa och trixa, och lite vin på det. Sjukt härligt väder, bara satt och mös på innegården.
Kvällen närmade sig och det var fest på Cirkus som gällde, det var bara att ta för sig av mat, dryck och underhållning. Bäst måste jag säga var David Batra och tvillingarna Henrik & Magnus Rongedal, fullt ös :) Nattklubb på det och 253 ägde såklart dansgolvet ;)

Gröna Lund låg direkt över gatan så jag, robban och tove fick ett riktigt gott ryck och kuta in där en halvtimme innan det stängde, haha. Robban och jag tog tag i åkandet och satte oss längst fram i berg-o-dalbanan, haha så sjukt kul :D Efterfest var det tänkt sedan, och det blev mest att alla satt och hängde med vars en vatten och en påse chips, sjukt trötta efter denna långa dag. Så efter hand bäddade var och en ner sig för att stiga upp med tuppen igen nästa dag för tågfärden hem till skåne, och det blev mycket sömn där igen vill jag lova. Men jag är sjukt nöjd med resan, hur kul som helst! tack alla kollegor och tack solen :) nu är det sommarlov som gäller för mig, sjukt nöjd! :D 

fler bilder hittar du på http://elljen.bilddagboken.se/