springtime

Om att vara en cyklande brevbärare i solsken:
underbart!

Jaaa, vår vår vår vår! :D den är här nu, för att stanna ett bra tag hoppas jag :) ingen mer snöstorm i sikte! om det kommer nåt mer sådan blir jag riktigt lack..
Denna underbara sol kunde inte tajma bättre än så här. Jag började ju mitt vick på citymail i ramlösa idag efter att ha varit en del i stan den senaste tiden. och här är det ju typ 95% villor, riktigt gott i detta väder :D har varit en hård tid i stan med massa regn, snö och 10-12 timmarspass, usch :/ nu är den tiden över att tag i alla fall, nu ska jag bara njuta på mitt jobb och jobba såklart ;)

på tal om jobb.. har sagt upp mig på fagerström nu, tyckte det var dags. så på lördag ska jag visa den nya tjejen mina hemliga knep, om det nu finns några sådana ? :P
och jag fick även ett brev från VILA idag, fick inte det.. flera hundra sökande. men men, det ska bli gott att det ska öppna i helsingborg, gillar verkligen deras kläder :)

och schlageryran är slut, helt okej att the ark vann men dom har ju gjort bättre låtar om man säger så. själv höll jag på måns eller sarah ;)

uh börjar bli riktigt dåligt men intressanta saker att skriva här :P
man kanske skulle skaffa sig en bilddagbok, det är det senaste ju!
får inskaffa mig en bra kamera först ;)

bjuder i alla fall på en bild på hur mysigt jag hade det när jag kom hem från jobb idag :D

tessojag

puss och kram!