freeze the moment

Detta ögonblick vill jag inte stanna upp, i alla fall inte när jag kollar ut igenom fönstret .. sjukt tråkigt väder idag! Jag är väldigt glad att jag hade bilrunda idag och växterna är nog också ganska glada för lite dryck. Såja nu har man varit lite optimist också, ..men nu kan det faktiskt sluta regna.

Hade en riktigt go dag i torsdags! Vi var snabba som djur på jobb, sedan begav vi oss utomlands, till Danmark och Bakken ;) Började bra med öl och pölse på båten, men värre blev det när vi kutade till tåget och tre små nissar inte hann med, så vi gick av och chillade lite i snekkersten och väntade in dom :P SEN kom vi fram till vårt mål, Bakken. Riktigt nice väder, och hur kul som helst! Som grädde på moset så vann jag såklart i "klo-maskinen" på första försöket, klå den ;) en fin stor grön kisse som numera poserar på 253-kontoret :) tack 253 för en riktigt klockad torsdag, you are the best! :)

     



Helgen har sett ovanligt lugn ut annars, har varit rätt festligt de senaste helgerna, men men det gillar vi! Denna har jag dock mest chillat med linda och myst lite med stella :) Det ser rätt festligt ut på helg-schemat annars framöver, snart dags för Lenny Kravitz på Sofiero, lite examensfest och inte minst Citymails årliga Stockholmsresa, snart! :)


freeze the moment, it's never been better



image147




it's like i waited my whole life

tänk dig en oändlighet med gula rapsfält, blå himmel, underbart varma solstrålar, gruset som ryker bakom bilens ände, också lite chris brown med forever på det, det är sommar! det är då man älskar sitt jobb lite extra mycket :) det är som att man kan ta på känslan, känslan av att vara helt fri.. jag trivs!

imorgon kanske är början av slutet på detta, börjar bli lite pirrigt nu! men jag tar det som det kommer.. händer det inte så är det meningen att det inte ska hända. är så vemodigt på ett sätt om det skulle ske, bara lämna allt man trivs med .. men men, man är ju inte fem år längre tyvärr.

jag säger som miss dansa-på-borden-emma:
stor i orden, liten på jorden


ha en sjukt bra helg, det ska banne mig jag ha!

image138