snorförkyld

jaha då var man åter på nytt förkyld igen, var det senast några veckor i februari men jaja den är lugnt .. suck! vad har hänt med mitt immunförsvar, måste fan kolla det alltså .. det funkar inte att vara snor-elli hela dagarna, och inte på jobbet framförallt.. det måset få ett slut. jaja nog om min förkylning!

Helgen var något i en klass för sig! :) verkligen, verkligen skoj! Först var det 20årsfest för både Helena och Viktor. God mat, mycket folk som var roligt att träffa, dricka, sång och babbel ..trevligt som bara den :) Tack för en lyckad kväll! Det blev senare utgång till vårt allra käraste Tivoli, och där var det full rulle kvällen lång :)
klockrenast var ändå linda i dörren in till kebabhouse, haha :D trodde jag skulle dö av skratt det ögonblicket :D .. haha, vi skapar minnena! Härligt var också att otto var med hela kvällen :) hon måste nästan mått bäst dagen efter, så glad som hon var! hihi :)

nä nästa helg blir det att fira min mormors födelsedag, ut och käka i helsingborg med min småländska släkt .. ska bli ett sant nöje, hehe. sen får vi väl se om det blir mer i helgen eller om jag stannar på den nivån :P

nu är det fan bud på att slagga en timme eller två, sjukt trött av denna förkylningen :/ uchameja!

förresten, det är ju sol varje dag! snön smälter så sakteliga och våren knakar i marken och i träden, woho!
Ett bland alla vårtecken är att min katt vill gå ut frivilligt och sitta i solstrålarna och värma sig! :) söt hon är!



ha en bra dag!
pussisar

snart helg igen ;)

Todello!
Då var det onsdag.. bara två steg kvar fram till dörren, där helgen nalkas :D
veckorna går faktiskt rätt fort när man tänker efter, fast det gör iofs helgen också .. fast den är ju en miljon gånger roligare :) På onsdagseftermiddagen känner man verkligen att helgen är på ingång, för då sätter jag fram sopptallrikarna tills torsdag, och torsdag är väldigt nära helgen! :D haha, man lever verkligen för helgerna .. nästan lite sorgligt. Livet har ju så mycket mer att ge egentligen .. hum, men det får vi upptäcka i något annat sekel :P

Hade väldigt roligt i lördags :) kareokeförfest hos hjalme, fast det sorliga var att det var bara jag och linda som festa, och sjöng för den delen .. högst och mest iaf, haha. Sen när humöret var högst på toppen bar det iväg till tivvan såklart :) och det hemska är att det finns bildbevis på hur odrägliga vi var, haha usch :P
vissa saker får man ta med en nypa salt, eller vad säger du linda ;) måste nästan sätta ut en av bilderna iaf :P


elli and lindus in action ;)


Har varit riktigt mycket att göra på jobb denna veckan, saker att göra precis varje sekund! usch trött man blir. Fast det sköna är att bossen ligger hemma och är sjukis ;) får man göra saker på sitt sätt i sin takt, gott gott! men mycket stress som sagt .. det tär på elli, trött som en björn nu .. gääsp.
och trött på snön är man! var fan är våren?! det är ju för fanken mars nu .. jag vill se blommor, sol, glass, strandstolar, simringar, flipflop (tack emma! hur fan kan man glömma ordet flipflop? då har det fan ta mig gått för långt), palmer, blått hav, solbränna .. okej, kanske gick lite för långt där :P Tror faktiskt jag behöver en lång jäkla semester! ge maaaaaaaj.   jaja .. vintern får man väl också ta med en nypa salt, som allt annat.
jag säger som linda; She works hard for the money!

på lördag är det party som heter duga!
ses boys and girls!
PUSS