someone who deserves my touch

det kanske är dags för att skriva en rad eller två.. inte för att jag känner att jag måste, utan för att jag vill.
livet rullar på bra, nästan för bra! trivs riktigt bra på jobbet, sjukt bra stämning med vår fjortismusik haha, plus att vi är typ det bästa kontoret just nu ;) tråkigt att bra folk försvinner en efter en bara.. snart får man väl tänka på refrängen själv, men nej inte nu, jag trivs :)
och jag har blivit faster 1 november till söta lilla Stella :) så liten så liten så, som en liten docka :) känns jättekul, för nu äntligen är det inte jag som är minstingen i familjen!
och jag har en hjärtevän som är hur fin som helst, ibland undrar man hur en kittlande känsla kan sitta kvar i en tid som känns som en evighet, det bara byggs på med mer. jag säger som uggla, varför ska du kasta pärlor åt svin?

tjarå.