summer of 06

tja!
nu är det väl dags igen att skriva av sig lite. jag är otroligt dålig på det har jag märkt! antingen händer det ingenting så det finns inget att skriva, eller händer massa saker så jag hinner inte skriva! märkligt det där..
så var någonstans var vi sist? hum.. jo jag hade sommarlov (som jag fortfarande har) fast har faktiskt hoppat in en dag på resaturangen, och tro mig, en dag var en dag för mycket där! saknar inte stället ett dugg .. skönt
Sen var vi i kalmar hos min farmor några dagar, hon är så snäll o söt! alltid lika tråkigt att lämna henne ensam igen när vi åker hem. står hon där med tårfyllda ögon och vinkar, och har säkert samma tanke som mig .. att det är sista gången som vi ses :/ usch jag hatar avsked! ..

VM år ju i full gång, och sjävklart har jag sett alla Sveriges matcher med stor spänning, tråkigt nog är de inte kvar, men vad mer kan man begära.. Det var skitkul att se Sverige - England matchen iallafall! :) Såg den på Olearys.. biira och fotboll är ju som gjorde för varandra plus lite live-musik och massa folk, kan inte bli bättre! :) här har ni lite bilder från den kvällen:




Midsommar har det ju också varit. Det blev en trevlig tillställning hemma hos ulle :) var ett gäng på runt 20 personer som åt massa mat, lekte lekar och snapsade mer eller mindre :P det tillhör väl midsommar att bli lite rund om fötterna? menar det, hehe. Men det var kul att se o snacka med folk från klassen igen, och även lite nytt folk :) självklart var kransen på sin plats! som jag djura med den kransen, 20 min det är rekord! haha .. var bara tvungen att ha en, och när jag såg de där blåklinten i vasen så fanns det inte mycket mer att göra :D jag som inte trodde att jag kunde göra en krans ens? är man bra så är man ;)

jag, helle, jojjo

Är hemma själv hela veckan nu, så jäkla gott! :) fast just nu känns det ganska segt, kanske för att jag är väldigt uttråkad, o det har inte varit något höjdarväder idag direkt :/ summer come back! och det sägs att den ska göra det fram till helgen iallafall... och till helgen händer ändå det största, Robbie Williams! :D ska bli så jäkla kul! :) det kommer definitivt bli den största dagen i mitt summer of 06.

lev gott!
pussar :)