helgen



Då var det söndag och helgen är över. Det har varit en underbart skoj helg! :)
I fredags föll jag faktiskt för grupptryck-de-la-emma-linda, men det ångrar jag inte det minst :) Kan jag ha tråkigt med de sköna brudarna? never ever. Kör en softe-förfest en timme innan, så det ska vara :P
full glädje kvällen ut, men gladare än linda kan ingen ha varit .. leendet satt där det skulle vill jag lova. haha .. finner inga ord, jo jag kan säga ett: statyn .. haha :D Emma och jag körde en ramlösa-de-la-sugrör istället :P

Igår, lördag blev det ju nästan lite klassträff .. hehe. Hem till Marie och festa med girlsen :) Maria och jag körde en James Bond i fönstret innan så vi hade koll på läget ;) haha. På tal om Maria .. undra om hon pratade något igår? :P jaja .. får kolla upp det på tisdag :)
men men, väl inne på klubben beställde marie sin specialare till oss - det starkaste ni har!! haha, och JA det var nog precis var det va! tänk dig typ, spolarvätska-de-la-pepparkaka .. haha fy fan.

det har varit en underbar helg, fest för hela slanten och några varma ord på köpet :) fan vad sånt värmer i denna vinterkyla, har ärligt talat inte frösit något denna helgen? :D är t.o.m varm om händerna nu, det är stort, hehe. uhja,  denna snö måste fan bort nu! vill ha sommar och sol nu! smyger in på resebyrånas hemsidor lite då och då .. så gott det hade suttit att bara sitta där i en solstol och smeka sanden med tårna, eller bara ligga på badmadrassen och guppat på havet, åh :) jaja .. drömmar är väl sånt man lever för?

Isabelle har ju också varit hemma över helgen :) och Alexander också .. värsta familjemiddagen i lördags ju, hehe. På tal om middag.. fy fanken vad jag har varit mätt i helgen, mycket förrätter, varmrätter, efterrätter också öl på det, jadå!


som sagt, underbar helg!

imorgon är det måndag igen .. back to work.

när jag skriver menytavlan imorgon, innan jag går hem, har jag kommit på en finurlig ide', jag ska sätta hjärtan som pricken över i:et ;) mycket mer kan man inte delta i all denna alla-hjärtans-dag-yra?


ha ett underbart slut på denna underbara helg!
puss och kram :)


Kommentarer
Postat av: muuus

bra blogg!! jäävlar bva många kommentarer du har :P hahaha

Postat av: muuus

hahaha stort :D

2006-02-15 @ 18:51:19
URL: http://musen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback