ingenting

Söndag..
och idag gör jag ingenting. fanken vad skönt egentligen när man tänker på alla som pluggar hit och dit i skolan dagarna ut. usch, den tiden den sorgen ;) men app app, börjar bli farligt uttråkad just nu! fast iofs, jag har hela veckan full med inbokade grejer. måndag - arbetsförmedlingen (ska förmodligen göra slut med dom då, sorgligt? inte det minsta ;) förresten vad har dom gjort för mig? jaja) tisdag - provjobba, onsdag - provjobba :) torsdag - STHLM, fredag - STHLM .. (utgång i helsingborg på hemvägen? hehe :P) sen kan jag gott vila på helgen, men mja men vet som sagt aldrig :)

det blev en lugn Oasis-kebab-kväll hos hjalme igår förresten, inte dumt alls. Nu är man dessutom rikare än vad man hade varit om det blivit utgång.. jadååå, plus på kontot låter fint .. dessto mer schtek i Sthlm ;) haha.

tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback