Stockholm

I torsdags och fredags stod det äventyr på schemat, äventyr i huvudstaden :)
Det blev bara jag och emma (hjalme) eftersom linda såklart har världens sämsta otur att får en hjärnskakning kvällen innan vi ska åka! snacka om att den bruden har otur, tycker synd om dig :( men du var med i våra tankar under våra långa shoppinturer och under Oasis, jag lovar :) det är bara att planera en ny resa dit igen, för dit ska jag igen .. så soft! :)

Emma och jag fick två underbara dagar iallafall :) proffsen som vi är hittar vi direkt till hotellet.. nästan ;) men hade vi kört på emmas känsla hade vi nog aldrig hittat det :P haha
det var bara in på hotellet och kolla läget och sen ut på första shoppingturen .. och det blev ett antal timmar! Sen tillbaka till hotellet och fixa lite och sen mot Hovet för att njuta av Oasis :D de som skrivit om de i tidningen kan ju knappt ha bra hörsel! fanns inget att klaga på, jag bara njöt och klappa takten precis hela tiden :) efter den kvällen var man inte dåligt trött iallafall! men jag orkade iallafall ta av mig skor och jacka innan jag somnade, från vissa andra :P haha

Nästa dag var det ut på shoppingtur två som gällde! och det blev ju knappast mindre timmar än första dagen, haha knappt trött på flyget hem sen på kvällen! men men.. vi var ju tvungna att avsluta äventyret på ett fint sätt ... och då blev det förståss på tivoli :P haha .. vi kan varit något övertrötta eftersom vi kom hem 23.00 och stack till stan 24.00 :P haha. nädå, det blev en toppenkväll :)
måste ju tillägga att vi såg några kändisar ;)  tommy nilsson, idol-måns och sebastian (på Oasis), thomas boström ;) haha. tack för ett underbart äventyr emma! :) nästa gång är du med linda! :D

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback