sommarlov

det kanske är dags för en liten fräsh bloggish?

Sommarlov var det ja.. hade lust att ta ett fett sådant nu, och yes elli fixar ;) hehe. man kan ju säga att jag inte jobbar på restaurangen längre också, men sommarlov låter softare tycker jag :)
de hade inte råd med mig längre, du vet.. elli blir rätt dyr i längden :P nee, men det behövs inte mö folk där på sommaren för då vill folk såklart sitta på place like hampan you know :P men jag hade nog dock sagt upp mig själv där efter ett tag ändå, så det är lungan för min del.. nu är det ett fett sommarlov för min del som gäller :D och visst har man sparat ihop några löner, så jag klarar mig galant! :)

vad har hänt annars?
hum.. de senaste helgerna har jag ju haft lite tivoli-uppehåll, men det blev det ändringar på i lördags! det var ett sant nöja att vara tillbaka igen ;D fast blev dock besviken på dj:n .. praktikanten borde inte få stå i det båset! hoppas det blir ändringar på det tills studentfesten! :)
Annars har linda och jag besökt the big club of ängelholm, bahnhof :P haha. men det var riktigt soft där, fett uteplace som var intältat typ, riktigt gott var det :) och det blev såklart gästlistan och champagne till all ära :P haha e' vi bra eller e' vi bra? ;)
ne, nästa helg är det Kalmar på schemat .. hälsa på lille farmor, var ett tag sedan faktiskt. ska blir gott att kolla läget där uppe igen, och ta en tur till öland :)

igår var fan klockrent! haha .. Kerstin sicken klippa :P haha. Jag, linda och hjalme tog en kvälls(natt)tur till stattenas fyrkanten. rena rusningen för stackars kerstin, haha .. den blicken var inte nådig den! haha :D
ibland är dagarna bara för goa! :)

imorgon ska jag till briggen och hämta min blomma, den är jag fan värd!

plingplong!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback