förjävliga snö

snostorm

Om att vara en cyklande brevbärare i snöstorm:
förjävligt!


det ordet förklarar i princip hela min dag. lägg till 110 kg post och 10 timmars arbete också så kanske ni förstår. eller nä, det går inte att förstå, det måste upplevas. men jag rekomenderar starkt att inte uppleva det! nä fy fanken vad jag hatar snö! jag kan verkligen säga det av djupet av mitt hjärta, jag hatar verkligen snö, så mycket att jag vill döda den.. fast det kan bli rätt svårt?

men seriöst, vad är snö bra till? åka skidor på? men hur ofta gör man det liksom? eftersom jag aldrig har gjort det så är det nog inte så ofta. den är ju bara så totalt onödig, ingen som helst funktion. man blir ju bara kall och det vill ingen bli. sol däremot värmer, det är bra .. alla gillar värme, alla vill vara 37 grader varma, inte 37 grader kalla! den varma chokladen satt fint när jag kom hem vill jag säga :)

fyra dagars helg nu, det är jag fan ta mig värd efter denna förjävliga dag! :D

stay inside!

Kommentarer
Postat av: Oscar

det är inte lätt alltid, jag ska gå ut med en tändare och börja smälta skiten i natt

Postat av: elli

jag funderar på nåt större, typ en brasa?

2007-02-21 @ 22:48:35
URL: http://ellinore.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback