grattis!


emsjag



Stort grattis till min emma
som gick vidare i företagsrock igår! :) du var såå duktig! vann riktigt överlägset med publikens röster, f*ck u juryn! :P haha. det blev riktigt ös, synd bara att det var dött med folk :S men vi fanns där och hejade och röstade, och tydligen alla andra också? gött :) så nu väntar ännu mer spelningar och kanske final? ;) om ni går till final så ska jag och linda lätt hitta en fet jävla puma-dräkt, haha! ja, alltså bandet spelar för företaget puma för er som inte förstod :P här kommer lite nice pics.



puma




puma




jahapp då var det helg igen, och det blir såklart utgång imorgon :) what els? men nästa helg kommer kanske se lite annorlunda ut. marie kom med en väldigt go ide' om att vi ska till köpenhamn och parta. hon känner visst några au pairer från australien som skulle med, kan nog bli riktigt skoj! och ett ställe där det kostar 80 kr att att gå in och sen är kvällen betald, för då får man dricka hur mycket man vill på stället. haha farligt men sant! :D vi får la se.


och jobbet rullar på, jobbar i princip varje dag nu på citymail. finns tre kontor i hbg och jag har hållt hus på alla nu! så bra jag är på gator i hbg nu, fråga mig, jag kan allt ;) och cykla kunde jag ju redan men det är jag nog också bättre på faktiskt, om man nu kan bli bättre på det? :P men julmaten är definitivt borta nu, gött som fään ;) haha. hela mars och april ska jag jobba varje dag på ramlösakontoret iallafall, gott .. det är lite mer slapperunder där you know :P jag har bestämt mig att spara spara spara pengar nu, ska bli en go jäkla resa sen.. det viskas om USA, men vi får se! :) 

nu ska jag fortsätta softa i min kofta, det är ju fridaynight.
imorgon är det motsatsen, saturdaynight, the partynight!
ses?
:)


Kommentarer
Postat av: Oscar

kommentar, kommentar... en kommentar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback