love lockdown

corina corina, corina cori.. STOPP! jag upptäckte precis mig själv sittande i soffan med dansbandskampen påslagen en lördagkväll kl 21.30. Ibland blir jag lite rädd för mig själv. Speciellt när man sitter och hejar på ett band. Scotts Scotts Scotts! Jag vet, slå till mig eller nåt. Som sagt det är lördagskväll och jag tar det lugnt för en gång skull. Tyckte jag behövde det efter en hård onsdagsnatt, som för övrigt var riktigt skoj också, mer och mindre. Jag och Bexs var ett bra team som fånge och polis iallafall.
Min lugna lördag börjar bli jobbig. Ibland får man bara en känsla av att man inte orkar göra nåt men man känner sig så jäkla uttråkad. Planerna var att jag skulle ta tag i lite plugg idag, och det gjorde jag men jag kom inte långt och det var t o m roligare att laga mat, sen kom jag in i en film, sen blev klockan lördagkväll och då kan man inte plugga?

Förra lördagskvällen befann jag mig med släkt och folk på Stellas 1-årsfest :) det är alltid lika mysigt att se henne, pussa på henne och hon var sötast i världen som vanligt. Tavlan som jag bad Nathalie måla blev jättefin också, jag tror Stella blev mycket nöjd.

Noll energi.. jag hade t o m mer energi i torsdags (som är jönköping-studentens söndag). Då satt jag och lyssnade på Breathing your love typ hela dagen och blev riktigt danssugen, en bakistorsdag liksom.
MTV har rullat rätt bra på min tv när det varit EMA, och de visar ju det om och om igen så man kan se det just om och om igen. Kanye West gjorde ett riktigt coolt framträdande med en ovanlig och cool låt, jag gillar den. Gillar Beyonces låt också, ovanligt klädval men bra framträdande.

På tal om att min tv rullat rätt bra idag, så stängdes den av sig nu. Av sig själv alltså! Vafasen.. Den kanske vill vila lite? Men det vill inte jag, what to do?


 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klart som fan vi var ett jäkligt bra team! Vad är vi nästa gång?



Btw. Du vet väl att man bara kan ha på tvn ett visst antal timmar varje dag innan den stänger av sig?

Postat av: Christian

haahaha jag kolla också lite på dansbandskampen, sjuuuuukt :S jaja. Breathing your love är faktiskt jävligt bra för att va darin.. Den tavlan är sjukt snygg!

2008-11-09 @ 14:41:03
URL: http://onelov3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback