ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det

Det är torsdag, eller nej det är fredag, natten till fredag iallafall. Efter att jag vaknat imorgon tar jag bussen mot sydligare bredgrader. Värmen väntar! eller.. det lär nog bli snökaos i Helsingborg också, vill inte vill inte! Jävla vinter, spola ner dig!

Efter några om och men igår så blev det en party-onsdag på kåren för mig och
Bexs igen! Jag hade tänkt vila upp mig lite efter min jobbiga hals-dödar-förkylning. Men en partymyra går alltid att prata omkull. Det var först efter att ett papper flög in i mitt brevinkast som jag bestämde mig. Det plingade på dörren, och i mitt titthål stod en läskig gubbe så jag valde att inte öppna. Istället flög det in ett papper i brevinkastet där det bland annat stod: "Vad är meningen med livet?". Det var då jag bestämde mig för att gå till kåren och leva loppan! Som vanligt en ganska lyckad kväll, med öl, drinkar, vänner, dans och kvällen till ära en konsert med Markus Krunegård, ibland-gör-man-rätt-ibland-gör-man-fel-lev-med-det - killen. Det var det jag visste om honom iallafall, men det var riktigt nice :)

Det blir Helsingborg i helgen som sagt. Lilla Stella fyller 1 år på lördag, så det blir stor fest :)
Hoppas hon blir glad för presenten, tycker den blev riktigt fin! Kommer bilder efter helgen kan jag tro :)

Nu sticker en fjäder från kudden mig i ryggen så nu ska jag sova!
nattinatt


Kommentarer
Postat av: Rebecca

yeey! party party!

Postat av: joss

partymyran ska nog kunna snackas omkull på lördag med... ;)

2008-10-31 @ 14:38:04
Postat av: Rebecca

ELLI: Ja, lars är störd! Vad gör han där?

Heja Robin B!

2008-11-01 @ 19:48:33
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Rebecca

ELLI: Jadu säg det du. Sa ni det gick på Svt? Annars är det nog därför, hade bara 1,2 och 4 när jag var en liten knatte. Fast får väl ta igen det nu.

2008-11-07 @ 07:33:18
URL: http://www.bexs.se
Postat av: Emma

konster! :D

2009-01-12 @ 00:22:24
URL: http://emmaknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback