update

hej och hå och nej jag har inte drunknat bland alla böcker eller i Vättern! Tvärtom egentligen, det är väldigt lugnt att vara student, man gör inte allt för mycket just nu. Är ledig idag och på torsdag som exempel. Det är såklart lite smått och gott på gång lite då och då. Läser just nu tre ämne kan man säga, Grafisk design och teknik, Kommunikation och projektmetodik och Matematiska verktyg, intressant? :P men jo det känns bra hittills, är väl en del att lära men det är precis det som är meningen förhoppningsvis. Var väldigt intressant att sätta igång med matte första gången på tre år, man kan ju säga att det blev lite uppdatering av gånger-tabellen, men Nathalie och jag hade våra knep, ett extra block kanske? :P Det sägs att man aldrig glömmer hur man cyklar, jag är rädd för att det är en myt.

Jag var hemma i Helsingborg en sväng i helgen på besök, besök ja.. det känns fortfarande som att jag bara är på semester i Jönköping och ska snart hem till sundets pärla igen. Det var himla skönt att träffa familj och vänner igen, man vet liksom att dom är kvar och att dom finns. Kände mig sjukt hemma när jag kom in på the tivoli och såg christian och co i hörnet uppe i schlagerbaren, det kändes som att dom har stått där sen jag åkte. Ett jäkla minus på denna kvällen var att jag SÅKLART blir bestulen/tappade min kamera.. blir så jäkla depp. Två mobiler och en kamera.. nu kommer vi till det där med att aldrig glömma hur man cyklar igen. Folk använder den där lilla röda figuren på ena axeln allt för ofta, det är dags att sluta vara så naiv.

Just nu sitter jag och väntar in någon som ska laga min (franska)balkongdörr, eftersom dom har varit här och tagit bort handtaget vilket jag tycker var väldigt onödigt, men förhoppningsvis kommer dom snart och sätter på ett nytt. Ska nog ta mig ut i det fina vädret snart och ta mig till banken och fixa ut mina csn-pengar som kommit in på fel bank, vilket också var väldigt onödigt.

ha det gött, käka kött!
ciaao :)


(kändis i Jönköping? Stort! :P
http://www.jnytt.se/Read__17813.aspx )

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tråkigt att bli av med kameran!

Btw. CSN kommer väl alltid in på Sparbanken om man inte studerat på mer än 1 år. Om jag inte misstar mig helt.



Ses i mon! kram!

Postat av: elli

ja, lite illa när man är fattig student.. men men, får bli nudlar denna månaden :P Mitt kom tydligen in på swedbank, men jag har Nordea så fick fixa till lite så att det kommer över där i fortsättningen. hoppas du har frisknat till :) kram

2008-09-02 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback